onsdag 2. januar 2013

Give Away!

Heisann!! KONKURRANSEN ER AVSLUTTET 

Da er det på tide å feire her på bloggen☺

100 følgere har det blitt♥ Og flere er velkommen♥


Hva du kan vinne vil jeg ikke røpe enda, men det vil komme hint i innlegg før vinneren trekkes ☺

Jeg kan røpe så mye at en kan vinne interiørting fra kremmerhuset
OG
Noe flott damepynt fra CMYK

To av mine favoritt butikker ;)



For å delta:

1. lodd: Legg igjen en hyggelig kommentar ☺ Og oppgi hvor mange lodd du tar!
2.lodd: Bli/være følger av bloggen min
5 lodd: Del bildet over på bloggen din eller liknende, med LINK til dette innelgget.
(Bildet må hentes fra Facbook siden til bloggen, link her, eller under.... trykke på vis bilde og deretter lagre)

Jeg blir også veldig glad om du vil følge; Tindrande Auge på Facebook♥ 

Dere som ikke har egen blogg kan også selvfølgelig delta, men husk da å legge igjen mail adressen din ☺

Jeg håper at du vil være med å feire!


101 kommentarer:

  1. Så koselig du ville bli med på giveawayen min♥ Jeg blir med på din og tar 8 lykkelodd♥
    Nydelig tulle du har♥
    Ønsker dere fortsatt fin fin kveld♥
    Klem Mari

    SvarSlett
  2. Spennande !
    Eg blir med, og trekker 8 lodd :)
    Mvh
    Janne

    SvarSlett
  3. Heisann - og Gratulere med 100 følgere - jeg prøver lykken med full pott.

    Trivelig at du ville delta i min give away.
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  4. Så spennende!
    Jeg tar 1 lodd.

    Marie Elise
    Hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  5. Mystisk.
    JEg satser ett lodd

    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  6. Gratulerer med 100 følgere. :)

    Jeg tar gjerne 3 lodd, kommentar og følger av bloggen din.

    Mvh Beate
    lillemeg26@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Så spennende!! Jeg tar 3 lodd, samt at jeg har blitt følger av bloggen på facebook.

    Spent på hva premien er!

    Mvh Torunn (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  8. Blitt medlem her og delt konkurransen din på facebook.
    Hvis det gleder som deling av innlegget så blir det 8 lodd :)

    SvarSlett
  9. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååååååååååååååååååå, så masse flott:))))))))))
    Digger ogliker, er følger og deler bloggen din med glede:)))))))))))))))))

    Og ikke minst; LIKER din flotte side på FB! The sky is the limit!!!!!!!!

    8 hærlige lodd flyr min vei:))

    Mvh
    Merete Svartis Ludviksen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Siden bloggen min ikke er på beina om dagen, så delte jeg på facebook. Hvis det teller, så tar jeg full pott med 8 lodd. Ellers følger jeg både her og der og på facebook :)

    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  11. Godt nytt år :)
    Trekker 3 lykkelodd.

    Carpe diem!

    Klem

    SvarSlett
  12. Hei, to lodd på meg!
    Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Godt nyttår!
    Tar et lodd jeg :)

    wendyydnewl@hotmail.no

    Hilsen fra Wendy

    SvarSlett
  14. ett lodd p meg :) ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Marte (martehr@live.no)3. januar 2013 kl. 15.47

    Synes egentlig ikke det er så rart at denne bloggen har 100 følgere, for den er jo skikkelig bra og inspirerende!
    Jeg deltar med ett lodd!

    SvarSlett
  16. Jeg er med :D
    deltar med 1 lodd :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  17. Gratulerer med 100 følgere! Klart det må feires! :-) Jeg er med med 2 lodd!

    Godt nytt år til deg!

    Klem Franciska :-)

    SvarSlett
  18. Spennende - tar gjerne et lodd jeg og håper at det er et lykkelodd :)

    SvarSlett
  19. Tre lodd på meg :-) Kommentar og følger deg via Bloglovin

    ashildsk@gmail.com

    SvarSlett
  20. Hei, jeg er med og trekker 8 lodd ;)
    GODT NYTTÅR :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  21. Gratulerer med 100 følgere :) 6 lodd på meg :) (kommentar + likt og delt på facebook)

    Sara J.
    rangoahang@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Gratla med 100 følgere :) Jeg trekker full pott, og har delt linken fra FB siden din til min FB side :)
    Hilsen Merete N
    noggi71@hotmail.com

    SvarSlett
  23. hei hei. Ett lodd til meg :) Hilsen gro Sofie, gro.bertelsen@gmail.com

    SvarSlett
  24. Så gøy, jeg tar ett lite lodd:) ingvild2006@gmail.com

    SvarSlett
  25. 8 lodd på meg. Delt bildet og konkurransen med mine 4000 venner på facebook :)


    Marianne Rusten
    marianne.rusten@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Spennende give-away :)
    3 lodd på meg :) tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  27. grattis, jeg er med. Lisbeth N 1 lodd

    uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  28. Jeg er med :)

    1 lykkelodd her.

    Susanne G

    ma6ica@gmail.com

    SvarSlett
  29. Full pott på meg!
    Blitt følger, liker FB-sien din.
    Delt både den og denne bloggen med over 860 venner!

    Vennlig hilsen Guri Marie

    gurimariekr@gmail.com

    SvarSlett
  30. 3 lodd til meg.
    Beste hilsen Helene (mail: eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlett
  31. Så spennende med en hemmelig giveaway:)
    Nysgjerrig og spent på hva gevinsten er.
    Jeg er med og trekker alle loddene jeg:))

    Klem Veronica

    SvarSlett
  32. Full pott med åtte lodd.

    Lagt til som følger og skal titte innom deg.

    SvarSlett
  33. Vil veldig gjerne være med på denne! =D Tar 3 lodd :)

    Benytter anledningen til å ønske deg en super helg!

    Mvh. Aina

    aina1686@hotmail.com

    SvarSlett
  34. vil veldig gjerne være med å¨trekring så velger 2 lodd :)

    SvarSlett
  35. 6 lodd på meg :)
    Så spennende med overraskelser!
    Ingrid

    SvarSlett
  36. 3 lodd på meg :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  37. Gratulerer med 100 følgere :) 1 lodd til meg :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  38. Hei!
    6 lodd til meg!!!
    Kommentar og linker...
    Jeg ELSKER kremmerhuset!
    Så jeg krysser fingrene og håper på vinnerlykke!!
    Ha en NydeligFlott søndag!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  39. Jeg tar med meg to lodd jeg da.
    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  40. Jeg tar 3 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  41. Her ramlet jeg visst inn i en giwe away - ett lodd på meg!

    Er bare innom for å ønske deg en nydelig mandag! Takk for gode ord inne hos meg og så herlig at du deltar på min giwe away, tvitvi!

    klem
    -Maia

    SvarSlett
  42. Så gøy at du er med på min give away! Jeg tar tre lodd hos deg!

    SvarSlett
  43. Heisann :)
    Så spennende med overraskende gave ;)
    Jeg trekker tre lodd!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  44. Gratulerer med over 100 følgere:) Så stas. Jeg slenger meg på den spennende giveawayen din med 8 lodd:)

    SvarSlett
  45. Hærlig inspirerende blogg, med flotte og spennende konkurranser dette liker jeg! :)
    1 lodd :)
    monica12396@hotmail.com

    SvarSlett
  46. Sidan trekninga er på bursdagen min, deltek eg med 3 lodd :)

    SvarSlett
  47. Så koselig blogg du har. blir gjerne med i trekningen og deltar med 8 lodd.

    SvarSlett
  48. me like ovrraskelser!!! mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  49. Jeg vil veldig gjerne delta, og trekker 8 lodd. :D
    God helg!

    Mvh Beate M
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  50. Tre lodd på meg:) spennende! overraskelser er det beste jeg vet;)

    hilsen guro (epost: smiler_30(a)yahoo.no)

    SvarSlett
  51. Å så artig! ELLLSKER krmmerhuset! (vedder på at halve rommet mitt er der i fra..) Har ikke blogg, så da blir det et lodd (også likte jeg deg på facebook ^^)
    ragnaolsb@gmail.com

    SvarSlett
  52. Hei :)
    Så spennende!
    Jeg vil veldig gjerne være med:)
    Har ikke blogg, men følger på facebook.
    1 lodd:)

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  53. Spennede! Jeg tar 6 lodd, med link og kommentar :)

    SvarSlett
  54. Hei! Jeg trekker 6 lodd for kommentar og link på bloggen min. :)

    SvarSlett
  55. Jeg prøver lykken med 1 lodd:)

    SvarSlett
  56. Hei på deg :)

    GRATULERER masse med 100 følgere, masse lykke til videre :)
    Blir gjerne med og trekker 8 stk lodd.
    Ønsker deg en herlig uke!

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  57. Gratulerer med jubileum! Jeg melder meg på med 3 lodd og krysser fingrene! :-)

    SvarSlett
  58. Jeg blir gjerne med på feiringen med 8 lodd :D
    Har foressten en liten give away gående inne hos meg også, bli gjerne med!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  59. Gratulerer ♥

    Jeg tar 8 lykkelodd og krysser fingrene!
    http://konkurranseblogg.blogspot.no/2013/01/giveaway-hos-tindrande-auge.html

    Klem

    SvarSlett
  60. Så spennende og graulerer:))
    Jeg blir gjerne med og trekker 8 lykkelodd!!

    Ha en fin fin dag!

    SvarSlett
  61. Heisann:) Så gly med konkurranse, jeg tar 1lodd;) ingvild2006@gmail.com

    SvarSlett
  62. Så fin give away! Jeg tar 1 lodd :)

    SvarSlett
  63. Trekker et aldri så lite lykkelodd her hos deg :)
    Spennende med denne premien :)))

    Klem Heidi

    SvarSlett
  64. Gratulerer med så mange følgere :-) Det er vel fortjent! Jeg er gjerne med i trekningen, tar 3 lodd og håper på vinnerlykke!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  65. Jeg blir gjerne med på feiringen!
    Prøver lykken med 6 lodd :)

    Håper du har en flott helg :)
    Klem

    SvarSlett
  66. Jeg prøver lykken med 1 lodd! :)

    SvarSlett
  67. Gratulerer med så mange følgere og nå har du en til :o) 8 lykkelodd til meg :o) Klem fra Nina

    SvarSlett
  68. 6 lodd håper jeg på...

    Delt innlegget til egen FB!
    Grattis med passering av 100 følgere!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  69. ✯ღ GRATULERER masse med mange følgere og takk for en koselig blogg.
    Blir gjerne med i trekningen og takker ja til 8 sstk lodd.
    Ha en riktig GOD HELG! ✯ღ

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  70. Nydelig og inspirerende blogg, og veeeeldig spennende med hemmelig giveaway :)
    Så da trekker jeg 3 lykkelodd, og håepr jeg blir den heldige.

    SvarSlett
  71. Jeg prøver lykken med 3 lodd! :)
    anjajorgensen@hotmail.no

    SvarSlett
  72. Prøver med 3 lodd :)

    sunniva_berge@hotmail.com

    SvarSlett
  73. Gratulerer med 100 følgere og flere til ser jeg - jeg blir gjerne med og feire!
    Full pott på meg, er ikke på FB så jeg fikk ikke hentet bildet der men jeg tok print screen - tror det skal gå greit også:)

    SvarSlett
  74. Prøver lykken med 3 lodd! :))

    SvarSlett
  75. Gratulerer så mye med 100 følgere. Spennende med en overraskelse. Vil gjerne være med i trekningen med 8 lodd. Krysser fingrene
    :-) Nina
    http://ninashobby.blogspot.com

    SvarSlett
  76. Jeg tar gjerne ett lodd :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  77. Hei på deg :)

    Så fint med "hemmelig" gave.. høres ut som det er en fin premie, så
    må jo nesten bli med da ;)

    Jeg tar 8 lodd..
    kommentar, følger og link :)

    Tvi tvi

    SvarSlett
  78. Spennende :-) Jeg tar 8 lodd! :-) Har delt innlegget på facebook :)

    ønsker deg en fin dag :)

    SvarSlett
  79. Gratulerer så mye med over 100 følgere,
    flott blogg du har da. :) Kjekt med
    giveaway. Trekker 2 lodd jeg.
    Ha en flott kveld.:)
    Klem Mette.

    SvarSlett
  80. Ett lodd på meg!
    reneefjellanger@hotmail.com

    SvarSlett
  81. Hei!
    Jeg tar 1 lodd for kommentar :)
    Gratulerer med mange følgere!

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  82. Hei! tar 3 lodd og følger deg:D

    reba96@hotmail.com

    SvarSlett
  83. Hej!
    åh, jag vill vara med!
    2 lotter tack, som följare av din mysiga blogg
    och kommentar...
    ha det så gott önskar Ragna Marie
    ragna_marie@hotmail.com

    SvarSlett
  84. Blitt følger og delt på FB
    Gratulerer med følgerene :)
    Trekker 8 lodd :)
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  85. Gratulerer med 100 lesere! Jeg tar gjerne 8 lodd :)

    Ha en fortsatt fin dag
    Klem
    -Stine

    SvarSlett
  86. Jeg deltar med 8 lodd!

    Hilsen Jori Strædet Kjelland (jorisk1@hotmail.com)

    SvarSlett
  87. 3 lodd på meg :)

    Mvh Tonje
    (email i Google-profilen)

    SvarSlett
  88. Så fin blogg du har, jeg synes du har en oversiktlig og fin layout med masse fine bilder :)
    Jeg deltar med kun ett lodd, så ønsk meg lykke til!
    arja.rydningen@gmail.com

    SvarSlett
  89. Takk for en veldig inspirerende blogg.
    Utrolig flott er bloggen din :)
    Jeg prøver lykken :)
    Trekker full pott da jeg har delt på min Facebook side.
    Så 8 lodd til meg :)
    Ønsker deg en kjempe fin torsdag videre.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com
    http://nysgjerrigheten.blogg.no/

    SvarSlett
  90. Hei! :) Nå i natten blir det 6 lodd på meg, her er link til mitt innlegg; http://highfive.blogg.no/1360883029_konkurranse_vinn_inte.html
    Hilsen Tone, highfiveblogg@hotmail.com

    SvarSlett
  91. koselig!! 3 lodd :)
    emiliedalan@hotmail.com

    SvarSlett
  92. Heisann, jeg vil være med og tar tre lodd :) margrethekarijord(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  93. Hipp, hipp hurra for over 100 følgere.

    Jeg trekker tre lykkelodd i siste liten, før jeg ønsker deg en riktig god helg.

    Klem

    SvarSlett
  94. Oj, siste liten... men jeg prøver likevel jeg. Nydelig blogg, og gratulerer med mange lesere. Ikke rart.. ;)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  95. Slenger meg på i siste liten og trekker 8 lodd:-) Har delt på facebook.

    SvarSlett
  96. De blir 8 lodd:-) Du har en utrolig fin blogg!
    http://solveigha.blogg.no/1361104238_med_i_giveaway.html

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten kommentar♥

Related Posts with Thumbnails